National Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.amNational Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.am
HOME | MAIL | SITEMAP
Armenian Russian English French
Արխիվ
26.05.2024

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
 
10.02.2023
Ատեստավորման միջոցով մինչեւ 138.000 դրամ հավելավճար ստանալու հնարավորություն կընձեռվի արտադպրոցական կրթության ոլորտում աշխատող մանկավարժներին
1 / 4

Առաջարկվում է արտադպրոցական կրթության ոլորտում ներդնել աշխատողների մասնագիտական զարգացման եւ վարձատրության փոխկապակցված մեխանիզմ, որով մանկավարժներն ատեստավորման բավարար արդյունքի պարագայում պետական բյուջեից լրավճար ստանալու հնարավորություն կստանան: Ատեստավորման արդյունքով պայմանավորված՝ հավելավճարները կլինեն տարբեր. 70-79 տոկոսի դեպքում կսահմանվի 80.600 դրամ լրավճար, առանց հարկերի մանկավարժը կստանա 60.000 դրամ լրավճար, 80-89 տոկոսի դեպքում՝ 111.500 դրամ, կստանա՝ 80.000 դրամ, իսկ 90-100 տոկոսի դեպքում՝ 138.300 դրամ, առանց հարկերի լրավճարը կկազմի 100.000 դրամ:

Այս մասին ասել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը «Կրթության մասին» օրենքում Կառավարության առաջարկած փոփոխություններն ու լրացումները փետրվարի 10-ի նիստում ներկայացնելիս: Նշվել է, որ առաջին փուլով դիմելու հնարավորություն կունենան երաժշտական եւ արվեստի դպրոցների դաշնամուրի եւ երաժշտության տեսության ուսուցիչները, մարզադպրոցների ազատ ոճի եւ հունահռոմեական ըմբշամարտի, սամբոյի եւ ձյուդոյի մարզիչ-մանկավարժները: Տարվա ընթացքում նախատեսվում է նաեւ երկրորդ փուլով ատեստավորում, ինչը մասնակցելու լրացուցիչ հնարավորություն կընձեռի մյուսներին: Նախարարի կարծիքով եկող տարվանից համակարգն ամբողջությամբ ատեստավորման դիմելու եւ մասնակցելու հնարավորություն կունենա:

Սահմանվում է արտադպրոցական կրթության նպատակը՝ այն համապատասխանեցնելով հանրակրթության չափորոշչին եւ մարտահրավերներին, որոնց բախվում է համակարգը: Սահմանվում են արտադպրոցական ծրագրերի ուղղությունները եւ իրականացնողների շրջանակը: Կարգավորվում է արտադպրոցական ծրագրերի ձեւաչափի եւ վերջնարդյունքների սահմանումը, որը թույլ է տալու ունենալ բովանդակային չափորոշիչներ եւ ոլորտում որակյալ ծառայությունների երաշխավորման գործիք:

«Ցանկանում ենք արդյունավետ ու սահուն այս համակարգի կիրառումն իրականացնել ու ավարտել 2026-2027 թվականներին, ու երկրորդ փուլով աշխատավարձը բարձրացնելու եւ ութ հարյուր հազարից մեկ միլիոն հասցնելու հնարավորություն տալ մանկավարժներին». հարակից զեկույցում ընդգծել է ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության եւ սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Սիսակ Գաբրիելյանը:

ԱԺ պատգամավոր Լիլիթ Գալստյանը, նշելով, որ իր առաջարկների զգալի մասն ընդունվել է, այդուհանդերձ կարծիք է հայտնել, որ նախաձեռնությամբ հատվածական եւ ժամանակավոր լուծումներ են տրված: Նրա գնահատմամբ արտադպրոցական ծրագրի կարեւորագույն բաղադրիչը կրթադաստիարակչական գործառույթն է, մինչդեռ կրթական եւ դաստիարակչական ծրագրեր իրականացնող մեծ հատված դուրս է մնացել այս փոփոխություններից: Նա հավելել է, որ մեր պետությունը չունի արտադպրոցական կրթության եւ դաստիարակության ռազմավարություն:

Հակադարձելով պատգամավորին՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը եզրափակիչ ելույթում պարզաբանել է արտադպրոցական ծրագրի բովանդակությունը. այն երեխաների հետաքրքրությունները, նախասիրությունները, կարողանուկությունները, ինտելեկտուալ զարգացման մակարդակը, ստեղծարար հմտությունները, ֆիզիկական ունակությունները, մարդկային կապիտալը զարգացնող եւ կատարելագործող ֆորմալ-կրթական ծրագիրը լրացնող ուսումնական ծրագիր է: «Կարծում եմ, որ այս ձեւակերպմամբ փարատվում են Ձեր մտահոգությունները»,- դիմելով Լիլիթ Գալստյանին՝ նշել է նախարարը: Նա հիշեցրել է, որ Կրթության ռազմավարությունը վեցամյա ընդմիջումից հետո նախորդ տարեվերջին է ընդունվել, որով հստակ ամրագրվել է արտադպրոցական կրթության հանդեպ մոտեցումը՝ որպես հանրակրթության բաղադրիչ:




ԱԺ Նախագահ  |  Պատգամավորներ|  ԱԺ խորհուրդ  |  Հանձնաժողովներ  |  Խմբակցություններ  |  Աշխատակազմ
Օրենսդրություն  |   Նախագծեր  |  Նիստեր  |   Լուրեր  |  Արտաքին հարաբերություններ   |  Գրադարան  |  Ընտրողների հետ կապեր  |  Հղումներ  |  RSS
|   azdararir.am